1 MAJ

Storgatan 1 Sundsvall

Äntligen får vi träffas tillsammans igen för att fira första maj! Välkommen att delta med vänsterpartiet i Sundsvall.   11.45 uppsamling på storgatan 1 12.00 avmarsch från storgatan 1 12.30 samling på stora torget för tal och underhållning 14.00 fika på pipeline tillsammans med asylkommittén Artist på stora torget är: JOAKIM GISSBERG

VALUPPTAKT

Södra järnvägsgatan 25 Södra Järnvägsgatan 25, Sundsvall

Efter årets pridetåg som är samma datum är det äntligen dags för vår valupptakt. Vi bjuder på mat och det kommer att vara quiz, livemusik och peppande stämning. Anmäl dig via: [email protected] Evenemanget är öppet för såväl medlemmar som sympatisörer!

Valhubb

Storgatan 56A, Sundsvall Storgatan 56A, Sundsvall

Vi bjuder på pizza på Storgatan 56A. Vi klistrar affischer på plakat och göra annat som behövs i valrörelsen. Kom och var med, även du som inte är medlem är varmt välkommen.

Valhubb

Storgatan 56A, Sundsvall Storgatan 56A, Sundsvall

Vi ses på valhubben för att fixa valarbete som behöver göras. Alla är välkomna, vi bjuder på kaffe!

Valhubb -ringstugan öppnar

Storgatan 56A, Sundsvall Storgatan 56A, Sundsvall

Vi ses på valhubben för att ringa väljare. Alla är välkomna, vi går igenom först hur man gör när man ringer. Och vill man inte ringa, kom och hjälp oss koka kaffe eller pyssla med något annat, det finns alltid något du kan bidra med!

Valhubb – ringstuga

Vi ses på valhubben för att ringa väljare - kom och hjälp till. Vill du inte ringa finns det alltid något annat att hjälpa till med. Välkomna!

Storgatan 56A, Sundsvall Storgatan 56A, Sundsvall

De flesta tisdagkvällar hålls våran partilokal, på Storgatan 56, öppen för alla medlemmar, sympatisörer eller andra som vill komma förbi. Vissa kvällar kan det finnas ett tema för kvällen, men oavsett så är man välkommen in på en kopp kaffe eller te, prata politik med oss, eller bara hänga.

Medlemsmöte – EU-valet

Storgatan 56A, Sundsvall Storgatan 56A, Sundsvall

Mars månads medlemsmöte kommer att handla om det kommande EU-valet. Våran egen kandidat Erfan Kakahani kommer att finnas på plats för att prata om EU-valet och ta emot frågor.